Puheenjohtaja Merja Pihlajasaari 2021

Olen Merja Pihlajasaari. Keskisuomalaistunut, sukujuuriltani puoliksi ”pohojalaanen” ja toin puoli sitten ”savonmualta”. Terveydenhoitajaopinnot toivat vuonna 1990 Jyväskylään ja tänne sitten juurruin. Työtä on tullut tehtyä laajasti eri ikäisten kanssa äitiysneuvolasta kotisairaanhoitoon. Viimeiset 12 vuotta olen toiminut kehittämistehtävissä mielenterveys-, päihde- ja väkivaltateemojen osalta suunnittelemassa palvelujen tarjontaa, osaamisen vahvistamista, tiedolla johtamista ja lähinnä kaikkea sitä minkä avulla voimme Jyväskylän kaupungissa parantaa eri-ikäisten kuntalaisten hyvinvointia.

Työn ohella opiskelen yhteiskuntapolitiikkaa Jyväskylän yliopistossa ja kunnostan lähes 100 vuotiasta hirsitaloa Pohjois-Savossa. Järjestötoiminta on lähellä sydäntäni ja haluan vaalia terveydenhoitajayhdistyksemme rentoa ja lämminhenkistä ilmapiiriä. Tervetuloa mukaan paikallisyhdistyksemme toimintaan ihan kaikki asiasta kiinnostuneet! Ja minulle voi aina soittaa tai laittaa viestiä. Yhdessä olemme enemmän.